Cel mai puternic antiseptic natural!

 





   În urmă cu două săptămâni am primit un colet plin cu produse de îngrijire ce conțin ulei de arbore de ceai.
În cazul în care nu știți uleiul de arbore de ceai este un ulei esențial. Este considerat un antiseptic blând, non-iritant pentru piele, dar extrem de eficient, care ucide efectiv bacteriile. Uleiul are multe utilizări și vă poate ajuta sănătatea în multe moduri. Tratează simptomele acneei, pielea uscată, mătreața chiar și tăieturile și juliturile.




     De când am primit aceste produse rutina mea pentru îngrijirea tenului s-a modificat. Am observat îmbunătățiri chiar de la primele utilizări. Acționează foarte eficient împotriva acneei și îți lasă pielea hidratată. Mirosul este unul foarte plăcut, mie una îmi place foarte mult. În curând  voi reveni pe profilul meu de instagram cu rutina mea de îngrijire pentru dimineață și seară. Recomand aceste produse cu mare drag, pe site-ul celor de la @TeaTree găsiți o gamă variată de produse atât pentru ten, păr, corp dar și pentru igiena intimă.    
                                                                                                              Aștept și părerile voastre! :) 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Antrenând corpul-antrenăm mintea!

Sleep, drink water and skincare Librederm!