^Maybelline New York^

Bună, drăgălașilor!

 
      Astăzi am revenit cu un nou articol pe blog în care vreau să vă vorbesc despre două produse minunate de la Maybelline New York. Dacă mă urmăți de ceva timp, știți că fac parte din universul celor de la BuzzStore, iar aceștia au avut o campanie foarte drăguță cu cei de la Maybelline New York.



  




    Am utilizat pe perioada acestei campanii acest Eyeliner Liquide. Are un efect de lungă durată, este ideal pentru a crea conturul ochiilor perfect, pentru a crea linii intense, îndrăznețe. Aplicatorul este flexibil, cu un vârf precis, oferind o cantitate constantă de produs în momentul aplicării. 





   Am utilizat în fiecare zi și noua Snapscara care oferă volum natural, curat, formula este fără ceară. Peria mi se pare foarte bine proiectată pentru a ajunge la fiecare geană, de la rădăcină până la vârf, asigurând separarea acestora. Consider că poți obține perfecțiune a genelor foarte ușor cu această mascara.








Mulțumesc BuzzStore pentru ocazia  de a testa aceste produse minunate! <3 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Antrenând corpul-antrenăm mintea!

Sleep, drink water and skincare Librederm!