Beyus-Apă Termală

                           Review -Apă termală din Transilvania


Dragilor, după cum știți, vara îmi place foarte mult să folosesc apă termală, și sunt o consumatoare înrăită de ape termale de mulți ani.
Apa termală Beyus e cu totul altceva față de tot ceea ce am încercat până acum.
Începând cu pulverizatorul care este special și unic față de alte spray-uri de pe piața din România, pe piele nu ajung stropi de apă, ci micro particule de apă 100% pură, sub formă de ceață fină și densă. Acest spray este dotat cu tehnologia BoV, ceea ce păstrează puritatea produsului, permite golirea recipentului până la 100% și este cel mai ecologic sistem de aerosoli.



Apa termală Beyus este un produs dermo-cosmetic de calitate premium destinat îngrijirii tuturor tipurilor de piele, având efecte foarte benefice pentru pielea acneică, sensibilă, uscată sau mixtă. Mie personal, mi-a calmat foarte mult tenul, și în același timp m-a ajutat în procesul de vindecare a cicatricelor. 



Am luat-o cu mine peste tot vara aceasta, la munte, la mare, în Italia, acasă, la birou, iar varianta aceasta mini a fost marea mea bucurie, pentru că pot să-mi improspătez tenul de câte ori vreau. 😍 
A fost de mare ajutor și după epilat, reduce iritația, calmează și repară pielea. Iar după expunerea solară, a fost ca un elixir secret, mi-a hidratat corpul și reîmprospătat de-a lungul zilei. 
Pentru un efect de împrospătare ridicat iți recomand să păstrezi spray-ul în frigider, îmi vei mulțumi pentru asta, într-o zi foarte caniculară.





Sper că am reușit  să vă dau câteva informații utile. Sfatul meu este să accesați site-ul oficial  https://beyuscosmetics.com/ro/  pentru a afla mult mai multe date și rezultate a evaluărilor.❤Eu am avut  o experiență tare frumoasă!  





Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Antrenând corpul-antrenăm mintea!

Sleep, drink water and skincare Librederm!