Sleep, drink water and skincare Librederm!


Hei, drăgălașilor! Am revenit cu o nouă postare pe blog. ^_^
 Astăzi,  vreau să vă împărtășesc din experiența mea cu produsele Librederm.
Folosesc de aproximativ 3 săptămâni aceste produse, și să știți că rezultatele nu au ezitat să apară.
Vreau să încep cu Gelul pentru curățarea fină  a feței din gama Aevit, îndepărtează delicat și eficient impuritățile și nu lasă sentimentul de deshidratare. Ca și ingrediente, conține Vitamina A și Vitamina E ceea ce protejează celulele împotriva îmbătrânirii și astfel restabilește elasticitatea pielii. Conține și Aloe Vera, știm cu toții proprietățiile acestei minunate plante, hidratează, catifelează și calmează pielea.
Crema hrănitoare pentru față este din aceași gamă, Aevit, astfel conține aceleași vitamine și anume Vitamina A și Vitamina E. Să stiți că hidratează foarte eficient, și calmează pielea. În ultima vreme, fața mea a fost cam des expusă vântului rece și această cremă chiar m-a ajutat pentru că am simțit cum îmi saturează pielea cu vitamine. 
Gama cu Acid Hialuronic acționează asupra cauzei și compensează lipsa propriului acid hialuronic, contribuind astfel la refacerea frumuseții și luminozității pielii.
 Îmi mențin părerea despre acest produs și în continuarea îl consider cel mai interesant. Este un tonic hidratant pentru față cu acid hialuronic. Într-adevăr, dă o senzație de prospețime și confort după ce-l utilizezi, dar ceea ce mi se pare absolut genial este faptul că după ce-l folosești, produsele de îngrijire de bază sunt mult mai bine absorbite și mai eficiente. 
 Dacă sunteți interesate de produsele @libredermromania să știți că le puteți găsi în Farmacia Tei sau BebeTei, Emag.ro, Cartal.ro  și desigur le puteți comanda online cu ajutorul acestui link https://librederm.ru. Pupici! :*

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Antrenând corpul-antrenăm mintea!